1/4-2001

Nej, detta är inget april skämt, jag har än en gång lyckats hitta hit!

Det är så mycket som händer i mitt liv, både positiva och negativa saker.

Det är en del som ska göras innan det stundande bröllopet som är om 3 månader och 15 dagar, och vi har ännu inte kommit på vad vi vill ha för blommor, mat, tårta eller dryck.

Måste också ringa och boka in sömerskan som ska sy in min klänning och sen köpa skor till Oscar.

Sen ska mina tärnor ha sin outfit och sen är ännu inte min frisyr eller sminkning bestämd.

Men förutom bröllopet så har vi problem med våran lägenhet som har mögel i badrummet - och jag är allergisk mot mögel - så nej jag mår inte så bra just nu!

Även om en del saker är jobbigt och vissa saker gör mer ont i en än andra, så är jag glad över att jag har min fina sambo och våran fina hund.
Sen kommer pappa ner till oss den 26/4=)
Det längtar vi till, för då får han också se våran nya bil som vi köpa oss.

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera min blogg.
Men det skulle också bli lättare om jag kom på hur man uppdaterar bloggen från mobilen...hhhmmm....

Nu ska jag kolla vidare innan jag ska diska!

Ha det bra!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0