Äntligen Fredag!!

Då var vi äntligen inne på fredag, vilket innebär helg=)

Det hann hända så mycket igår att jag hann inte skriva något på kvällen, satt inget alls vid datorn igår (förutom på morgonen).

Det gick mycket bra hos läkaren, jag känner mycket stort förtroende för han, och han tar mig och min fibromyalgi på allvar.

Sen fick jag något roligt med posten - mitt nya skal till mobilen som pappa köpt till mig=)

Såhär ser det ut! Visst är det snyggt!

Idag ska vi lämna in bilen för att sätta på sommardäcken på fälgarna som vinterdäcken är på nu.
Sen ska jag tvätta på eftermiddagen, och älsklingen ska iväg till Thomas ikväll.

Imorgon blir det mys med älsklingen och vitlöksbröd till film och CSI New York!

Nu ska jag kolla runt lite på nätet innan jag ska väcka min drömprins<3

Ha en bra dag!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0