Funderingar och lite bilder

Sitter ensam hemma, har just varit ute med Kotten, älsklingen är hos Thomas och spelar lite ikväll.
Lyssnar även på lite musik genom Youtube och nyser pga min allergi.

Tänk om man kunde få sitt "lyckliga slut" i alla delar av sitt liv -  Jag får mitt med Oscar, för han är min drömprins - mitt allt!

Mitt liv med han kommer att bli helt underbart - det är de redan!

Det är så mycket som ska göras nu innan bröllopet, och en önskan hos mig är att alla i våran närhet skulle vara glada för våran skull och stötta oss i våra beslut då det gäller våran stora dag.
Men man kan inte få allt här i livet!

Dom som inte vill dela våran glädje och vara en del av vårat liv behöver inte det, vi vill inte tvinga någon till något!

Jag har haft en del att göra den sista veckan - vilket känns mycket skönt - jag har börjat något som heter Smärtskola och den hjälper mig att få kontroll över min fibromyalgi.
Sen har jag börjat med arbetsterapi, och den känns mycket bra också, i onsdags då jag var där gjortde jag ett armband men bröllopets färger.

Snart ska vi också skicka in hindersprövningen så den hionner bli godkänd innan vi ska träffa prästen i maj.
Klänningarna till dom små brudtärnorna är köpta och klara, dom är jättesöta så nu är det kvar till dom större tärnorna.

Brudparet som ska vara högst upp på tårtan är också köpt nu!
Sen ska min frisyr och sminkning bli bestämd!

Jag har världens bästa blivande man, jag fick en present av han idag!
Jag fick en lila PSP och ett spel till den!

Tänkte lägga upp lite bilder nu!



Här är ett förslag på frisyr till bröllopet som Camilla har gjort.


Detta är brudparet som vi ska ha på våran tårta!



Detta är klänningen som dom små tärnorna ska ha på sig!



Detta är min nya PSP som jag fick av älsklingen idag!


Fick även detta spelet av han!


Här är armbandet jag gjorde på arbetsterapin!


Här är våran älskade Kotten!


Ha det bra!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0