Lördag - 20110409

Kom just in efter en kvällspromenad med Kotten, sitter nu och lyssnar på You Lost Me med Christina Aguilera.
Det är en vacker men samtidigt sorlig låt!

Det har inte blivit så mycket gjort idag, varit en lugn dag - men det kan vara skönt med dom ibland också.

Undra vad som händer imorgon...hhhmmm....inget är planerat iallafall.
Mysa med älsklingen blir det iallafall!

Jag är så otroligt tacksam över att jag har min underbara sambo och våran fina hund, dom är mitt ljus och mitt liv. Älskar dom över allt annat<3

Nu är det inte länge kvar innan min pappa kommer ner till oss=)

Nu ska jag kolla lite på nätet innan jag ska lägga mig och sova!

Ha det bra!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0