Sista arbetsdagen på veckan!

Skönt med kort vecka!

Har varit uppe kl.05.00 (eller tidigare) hela veckan, för älsklingen börjar kl.06.50 på jobbet.

Idag ska jag tvätta och påskstäda lite innan älsklingen kommer hem från jobbet.
Typiskt att jag har ont i händerna och höften extra mycket idag då.....

Det blir lite smått och gott under påsk helgen - det viktigaste är att vi ska vara tillsammans (jag, älsklingen och Kotten), sen ska vi nog träffa lite släkningar och sen på lördagen kommer några kompisar till oss och grillar=)

Sen den 26/4-2011 ska vi åka till GBG och hämta pappa=)

Jag är i valet och kvalet om jag ska byta gardiner idag......

Oj, nu är det inte många minuter kvar innan jag ska börja tvätta.

Ha en bra dag!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0