Tisdag = Regnig dag och tvättning

Idag är det tisdag och det är inte lika fint ute idag som det var igår....vilket är synd, fast då får man chans att tvätta och fixa lite här hemma....sånt man knuffar fram för sig när det är fint väder.

Jag har verkligen en underbar pappa, jag skickade ett mail till han igår kväll på ett skal jag ville ha till min IPhone 4, för han ville se hur det såg ut.
Imorse berättade han för mig att han hade beställt det till mig...så jag borde ha det imorgon eller på torsdag=)

Igår var söta Camilla hos oss en sväng, och sen gick vi ner på s tan för att kolla på klänning till mina tärnor.
Vi hittade 2st som var jättefina och inte så farligt dyra heller, vilket alltid är ett plus=)

Skulle behöva köpa lite nya kläder till mig själv också, eftersom jag har gått ner så mycket i vikt så passar nästan inget på mig längre....

Igår var det första avsnitten av NittiLeaks på kanal 5, det var riktigt bra faktiskt. Men vi kommer inte ihåg så mycket av 1990, då vi är födda 1987.
Men det blir annar när dom kommer fram till 1993 och framåt=)

Nu ska jag kolla vidare lite innan jag ska väcka min fina sambo och hund!

Ha det bra!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0