Tisdag!

Jag fick mycket gjort igår!

Idag ska jag kanske baka bullar och sen ska jag grejja lite här hemma.
Älsklingen åkte för en stund sen, känns konstigt att inte ha han hemma på dagarna nu.
Men jag är också glad för hans skull och han trivs jättebra=)

Idag är det precis 1 vecka kvar innan min fina pappa kommer ner till oss!
Jag längtar jättemycket, har inte träffat pappa sen i julas.

Ska nog slå in hans presenter idag och göra grattiskort!

Det ser ut som att det ska bli lika fint och varmt ute idag som det var igår=)

Igår skickade v i in hindersprövningen för bröllopet, nu närmar det sig med stormsteg!

Nu ska jag gå och göra frukost och sen får jag se vad jag hittar på.

Ha en bra dag!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0