Torsdag - Lite av varje

Då har vi kommit till torsdag och det innebär att det snart är helg=)

Har sett fram emot denna helgen extra mycket, för på lördag ska vi ha en mysdag/kväll och sen på söndag ska vi upp till älsklingens mormor och morfar.

Jag får inte glömma att köpa presentpapper idag så jag klan slå in pappas presenter, han fyller år då han är nere hoss oss. Så vi ska skämma bort han lite extra mycket denna gången=)


I eftermiddag har jag smärtskolan i typ 2h och nu på morgonen ska jag till VC för att träffa min läkare (jag har äntligen fått en fast läkare, har bara haft AT- läkare innan).

Efter läkarbesöket nu på morgon tänkte jag gå ner en sväng på stan och kolla lite då man ändå så är där nere. Ska även kolla på lite hyllor/stativ till våra samlarutgåvor, för vi håller på med ett projekt...igen=)

Sen blir det att söka lägenhet...igen....

Men nu ska jag dricka upp mitt morgon kaffe och sen kolla på nätet lite innan jag ska väcka min sambo!

Ha en bra dag!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0