17/6-2011

Idag regnar det och är allmänt grått ute.

Det nya hyreskontraktet kom igår så det skickas tillbaka idag.

Det ska bli så roligt att flytta, och skönt, jag tror att allt börjar ordna till sig nu.

Bara vi kommer till våran nya lägenhet så kan jag andas normalt igen och slipper min inalator (tror det stavas så).

Vi ska iväg idag och fixa några kartonger och sen ska vi lämna in älsklingens nya förlovningsring/vigselring för den ska minskas lite och sen ska vigseldatumet ingraveras tillsammans med en liten kärlekshälsning <3

Det roliga med flytten är också att vi får köpa hem lite nya möbler, det blir som ett helt nytt hem.

Nu ska jag kolla på nätet lite innan jag ska ut i regnet igen!

Ha en bra dag!

Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0