Bröllop - 1 månad kvar

OJOJOJOJ, nu går det verkligen fort!!

Det är endast 1 månad kvar nu tills vi ska gifta oss och det finns en del kvar att göra, fast listan blir iallafall mindre (som tur är) =)

Klänningen är insydd och hämtad, men jag ska pröva den igen med rätt BH så att det passar även då, annars blir det väldigt jobbigt.

Frisyren är klar och bestämd, smyckena är fixade, dom nya förlovningsringarna är här hemma och min vigselring är på gång.

Blommorna är också beställda, i min bukett kommer det vara rosa och röda rosor, den kommer att vara jättevacker.

Det är inte heller så länge kvar nu innan min underbara pappa kommer ner till oss, vilket vi längtar jättemycket till.

Det är mycket planering på samma gång och det kommer att hända mycket efter varann också.
För i Juli gifter vi oss och i Augusti så flyttar vi=) 2 stora och roliga saker som får gå hand i hand.

Vi har fått oss en 3an - NEJ Jag är inte gravid!!! - vi vill bara ha en större lägenhet.

Idag kommer mina söta tjejer hit - min tärnor - för att träna på brudfrisyren och sminkningen till bröllopet.
Sen ska vi kolla hur dom ska ha sitt hår=)

Tänkte lägga upp lite bilder nu!


Jag har nyss färgat håret.




Tärnornas Klänning



Min Brudfrisyr
Det ska vara mer volym och lockar.


Min nya förlovningsring


Såhär kommer min vigselring att se ut.

Framsidan till vårat fina Inbjudningskort.

Våran fina göstbok som våra gärster får skriva i.

Detta tårtkniv set har vi köpt med våra namn och  vigseldatum ingraverat.

Dessa örhängen ska jag ha på bröllopet.

Så det var alla bilder och allt för mig, nu ska jag och Kotten äta frukost och sen ska jag diska undan lite innan vi får besök.

Ha en bra dag!

Sassy


Kommentarer
Postat av: Riviera Divina Weddings Italien

Italien 2012



Alla har vi drömmar, en del enklare att upp nå än andra. Vi på Riviera Divinia Weddings kan hjälpa dig en bra bit på vägen till din lycka. Nämligen genom att bidra med ditt giftemåls arrangemang i det romantiska Italien, närmare bestämt i staden San Remo.

Det var i staden San Remo Alfred Nobel bodde under sina sista år, huset kallas numera Villa Nobel och används av oss för giftemål. Vi erbjuder även andra ställen att gifta sig på som tex medeltida slott och på en yacht. Låter det inte otroligt? Om du vill ha mer information ta då kontakt med oss.



Med vänliga hälsningar

Riviera Divina Weddings

http://weddings.rivieradivina.it/en/index.php


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0